top of page

Pogledaj dom svoj, Čovječe


Što mislite, od čega je ova ptica uginula? Ili bolje reći, zbog koga?

Gledajući film ,, Planeta Ocean "(https://www.youtube.com/watch?v=eH1s9GCqPKo) jedva sam se suzdržavao da ne napsujem cijeli ljudski rod i poželim da čovječanstvo nestane, jer jedan djelić njega, jureći da doda još milijune na svoje prepune bankovne račune, surovo izrabljuje naš Dom, ostavljajući Zemlju bez budućnosti, a milijarde ljudi u siromaštvu nedostojnom čovjeka. a mi, mi radimo za njih, ne gledajući dalje od svojih života i koristi, mi smo saučesnici u najgnusnijem zločinu u povijesti, u pohlepi koja jede nas i našu decu.

Ova jadna ptica je jedna od bezbroj životinja slične sudbine, a nju smo ubilimi, naša bahatost i lijenost da odložimo đubre gdje mu je i mjesto. Mi svakodnevno podmazujemo mašinu koja porobljava nas i cijel životna Zemlji!

U vrtlogu informacija mi smo otupjeli na bol drugih, na svoj bol, na bol Planete koju činimo svi mi. A prave informacije teško stižu do nas.Ovo je jedna od njih!

Ne daj da ona prođe pored tebe! Pogledaj svoje ruke uprljane krvlju Planete, prije no što ih ponovo na to pošaljete!

Nemoj reći: ,, strašno "i nakon pet minuta nastaviti po starom. Zapitaj se šta TI možeš uraditi!

Možda nemamo moć koju imaju bezobzirni milijarderi i koruptirani političari, zbog kojih sam maloprije skoro pa poželio da svi nestanemo, ali imamo moć znanja! Zainteresujte se za problem koji se više nego tiče svih nas, širi ono što saznaš. Oni se plaše znanja i rade sve da nas zaglupe. Ne budi ovca u njihovom stadu! Podigni pesnicu visoko koliko možeš i pljuni im u lice!

Trgni se, Čovječe, i učini da ne bude prekasno da se opametimo!

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page