top of page

Погледај дом свој, Човече


Шта мислите, од чега је ова птица угинула? Или боље рећи, због кога?

Гледајући филм ,,Планета Океан" (https://www.youtube.com/watch?v=eH1s9GCqPKo) једва сам се суздржавао да не напсујем цео људски род и пожелим да човечанство нестане, јер један делић њега, јурећи да дода још милионе на своје препуне банковне рачуне, сурово израбљује наш Дом, остављајући Земљу без будућности, а милијарде људи у сиромаштву недостојном човека. А ми, ми радимо за њих, не гледајући даље од својих живота и користи, ми смо саучесници у најгнуснијем злочину у историји, у похлепи која једе нас и нашу децу.

Ова јадна птица је једна од безброј животиња сличне судбине, а њу смо убили ми, наша бахатост и лењост да одложимо ђубре где му је и место. Ми свакодневно подмазујемо машину која поробљава нас и цео живот на Земљи!

У вртлогу информација ми смо отупели на бол других, на свој бол, на бол Планете коју чинимо сви ми. А праве информације тешко стижу до нас. Ово је једна од њих! Не дај да она прође поред тебе! Погледај своје руке упрљане крвљу Планете, пре но што их поново натопиш њоме!

Немој рећи: ,,страшно" и након пет минута наставити по старом. Запитај се шта ТИ можеш урадити!

Можда немамо моћ коју имају безобзирни милијардери и корумирани политичари, због којих сам малопре скоро па пожелео да сви нестанемо, али имамо моћ знања! Заинтересујте се за проблем који се више него тиче свих нас, шири оно што сазнаш. Они се плаше знања и раде све да нас заглупе. Не буди овца у њиховом стаду! Подигни песницу високо колико можеш и пљуни им у лице!

Тргни се, Човече, и учини да не буде прекасно да се опаметимо!

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page